lauantai 29. syyskuuta 2012

29.9




Morjestaa ! :)

Huhhuh ::D eilen oli varmast jotenkii joku epäonnenpäivä tai jtn :) alotetaan vaikka siitä et ajoin pyörällä ojaan ja parit naarmut sain naamaan, ja mun pyörän takakumi on ihan kunnolla rikki..jossei iskä saa sitä huomenna korjattuu ni se ois sitte kävellen kouluu, ihanaa :D Joo no ei mulle oikeen muuta käynykkä mut mulla on paikat aika hemmetin kipeet! Mutta asiaan, menin Campulle suoraa koulusta ja siihe tuli kans pari muutaki kaverii, mulla ei ollu tarkotuksena mennä niille yöks mut menin sitteki, jja kivaa oli ! Oltiii melkeimpä koko päivä Sumin,Elsan,Kiian ja Ellunkans, mut ne lähti sit kaikki kotii jossaa vaihees, loppu illast (yöst) ei ollu oikeen mitäää tekemist ni mentii sit nukkuu :) Mut kuvia mul ei valitettavasti sieltä ole koska kamera ei ollu mukana mut äsken otin parit kuvat ni lisäilen vaikka ne !
Ois kiva jos kommentoisitte enemmän jos joku tätä ees lukee mul on kuitenki melkeimpä 30 lukijaa ja se on mulle iso määrä mut silti tuntuu et kirjottelen tätä blogii vaa itelleni :/ Ja jossain vaihees sitte kuitenki poistan tän ku emmä turhaa haluu kirjotella..

ja mitäköhän tapahtu tolle mun lärvikuvan laadulle..



-inka♥

2 kommenttia: